HipHelpt vanAtotZ zoekt een Helpdeskmedewerker.

Onze hulpbieders bieden hulp aan plaatsgenoten die niet aangesloten zijn bij een kerk en met beperkte middelen en eigen netwerk. Het gaat om klusjes in en om het huis, bezoeken, voedselpakket bezorgen, meegaan naar het ziekenhuis enz.

Jouw taak als helpdeskmedewerker is om de hulpvraag te koppelen aan de juiste hulpbieder. Je doet dit middels een geavanceerd computersysteem wat het zoeken eenvoudig maakt. Het is handig als je redelijk goed met de computer kunt omgaan. Ook is het fijn als je goed kunt doorvragen en/of meedenken om een oplossing te vinden en eventueel kan doorverwijzen naar een andere organisatie. Een enkele keer ga je ook op huisbezoek om de hulpvraag goed in kaart te kunnen brengen.

De helpdesk wordt momenteel gerund door drie vrouwen die ieder één of twee dagdelen de helpdesk runnen. Je werkt vanuit huis met je eigen computer of een computer van HipHelpt en een mobiele telefoon die beschikbaar gesteld wordt. Onze voorkeur gaat uit naar een gezellige man/vrouw die één ochtend per week beschikbaar wil zijn.

Wat kunnen we je bieden? Een complete training online van ons hoofdkantoor om het computersysteem te leren kennen. Regelmatig cursussen en trainingen. Wij hebben regelmatig overleg met elkaar om diverse zaken door te spreken en we bieden een vrijwilligersvergoeding. Uiteraard word je door ons ingewerkt.

Spreekt het bovenstaande je aan, dan komen we heel graag met jou in contact.

Je bent van harte welkom om een keer met de helpdesk mee te draaien om te zien of het iets voor je is.

m.kik@hiphelpt.nl