Het nieuwe kerkelijke seizoen start dit jaar op vrijdag 11 september met het Open Huis in de Hofkamer. Zoals bij voorgaande jaren komt er ook dit jaar weer een frietkraam.
13 september zou dan de startzondag zijn maar die is verplaatst. Er zijn op die datum niet voldoende gemeenteleden beschikbaar om de organisatie te realiseren. Op 4 oktober houden we onze startzondag. Reserveer vast de datum want het belooft een gezellige dag met elkaar te worden!
Zaterdag 19 september is er in de middag een wandeling/kerkproeverij georganiseerd door de Ark, H Nicolaas parochie en De Open Hof. Meer informatie volgt later.
Het jaarthema van de PKN is: Beweeg mee! Kerk-zijn in het krachtenveld van Christus’.
Ria Kool
